به گزارش خبرگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نسرین وزیری، سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاعرسانی وزارت راه و شهرسازی، امروز یکشنبه ۲۵ شهریور، در جلسهای با نمایندگان ارتباطات مردمی روابطعمومی سازمانها، شرکت ها و ادارات کل راه و شهرسازی استانها اظهار کرد: عنوان «مرکز ارتباطات و اطلاعرسانی» در وزارت راه و شهرسازی که «ارتباطات» را مقدم بر «اطلاع رسانی» در خود گنجانده؛ نشاندهنده نقشه راه ماست. از این رو با درک صحیح از مفهوم «ارتباطات» باید در جهت ارتقای آن کوشا باشیم.
وی با اشاره به اینکه وزارت راه و شهرسازی بیشترین مخاطب مردمی را در میان دیگر دستگاههای دولتی دارد؛ افزود: انتظارات و مطالبات انباشته شده متعددی از سوی مردم در حیطه وظایف وزارت راه و شهرسازی وجود دارد که نیازمند پاسخگویی به موقع و صحیح است.
سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاعرسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در زمان تصدی وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم (از ابتدای شهریورماه) از میان بیش از ۱۳۰۰ درخواست مردمی به بیش از ۱۱۰۰ مورد پاسخ داده شده است؛ گفت: این رکورد خوبی است که جای تقدیر و البته قابلیت ارتقا نیز دارد.
وی بر ضرورت پاسخگویی هرچه دقیقتر به سوالات مردمی تاکید و اظهار کرد: امیدواریم با ارتقای فنی سامانههای پاسخگویی به سوالات مردمی، اجرای این فرایند رشد چشمگیری در حوزه پاسخگویی به مردم داشته باشد.
در ادامه این جلسه، نحوه استفاده از سامانه جدید پاسخگویی ارتباط مردمی وزارت راه و شهرسازی به کاربران آموزش داده شد تا فرایند پاسخگویی بیش از پیش تسریع شود.
گفتنی است هموطنان میتوانند برای ارتباط با وزیر راه و شهرسازی و بیان مشکلات و مسائل خود به این بخش مراجعه کنند.
برای دیدن تصاویر این نشست اینجا را کلیک کنید